Jullov!

Hej svejs!
Pinsamt lite action här, återkommer med buller och bång den 1 januari!

3 kommentarer:

Nova sa...

JA! Och då måste du skriva lite om Kicks egna nagellack, det ENDA som någonsin lyckats sitta kvar på mina halkbanenaglar... EFTER ALLA DESSA ÅR (ja, jag är runt 100) känns det lite som att jag har blivit frälst.

(Nej, jag är tyvärr inte sponsrad. Det skulle ha räddat lite av julekonomin...)

Nicky sa...

Majsan!

När du kommer tillbaka så måste du starta jakten på en knock of på deborah lippmann - candy shop lacket. det måste finnas en hyffsad kopia någonstans för jag vill ha my little pony kräk på mina naglar varje dag i resten av mitt liv. och får jag inte det, då kommer jag att vissna en stor smula.

budget pony kräks - är du på?

för hur gärna jag än vill är priset på ETT sådant lack inte försvarsbart i min ekonomi, inte ens som försenad 25 års pressy till mig själv.

Nicky sa...

Jag behöver hjälp med en sak till. kan du försöka luska ut var man hittar sådana här;http://nicslittleworld.blogspot.com/2011/03/inglot-flakies.html
flakie lack. helt amazing. jag måste ha, men helst inte ebay. okej?