Återuppstigen från de döda!

Okej, döda kanske var att ta i en smula, men ändå. Ni vet: julledigt, god mat, soffkoma och så vidare, nästan som att vara död. Minus att ligga nergrävd i blöt jord och bli uppäten av likmaskar då.

ANYHO, det var ju inte det vi skulle prata om. Nej, vi skulle ju samlas här och tillsammans uppleva lika delar hybris/prestationsångest eftersom gårdagens länk från bloggkommentatorerna resulterade i sisådär en miljard klick på lille nagellacksblöggen. Fint det, välkomna ska ni vara! Återkommer om någon timme med årets första lack.

1 kommentar:

Nicky sa...

Majsan!

Jag behöver lite mer hjälp. Jag har kärat ner mig i det här lacket;
Maybelline Express Finish -- Deeply in Love och det här ; Maybelline Express Finish -- Clearly in Love och tydligen kan jag inte hitta dom någonstans förutom på ebay, men då var jag tvungen att beställa en hel låda med blandade nagellack http://www.ebay.com/itm/50-MAYBELLINE-EXPRESS-FINISH-NAIL-COLOR-POLISH-ASSORTED-/120672503678?_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D5354303767361980141
för 90 dollar. egentligen ett kap, men jag vill ju bara ha ett av varje.

kan snälla majsan efterlysa åt mig? Pleeease? (alternativt köpa hela lådan och sälja mig ett par? :-))