Jag ångrade mig

 
Jag  ska på galej till helgen och vill hellre ha guldet då, så jag körde på Icy Purple i dag. Ni får vänta lite till på att se hur Dolden Treasure ser ut alltså.

IsaDoras Icy Purple är som de flesta av deras lack, lättapplicerat och hyfsat täckande redan på första lagret. Här har jag lagt på två lager och det skimrar riktigt bra. I vissa ljus drar det lite mer åt rosa och i andra åt det lila. När jag googlade såg jag att detta verkade vara ett rätt poppis bröllopslack och det kan jag tänka mig, det känns ganska... romantiskt. Lite för snällt för mig, men fint.
Passa på nu, IsaDora har rea, istället för 69 kostar ett lack 39:50 på H&M. Möcke bra.

Och ja, jag är skitig om händerna, bilden togs precis efter att jag och kamphunden klättrat upp på den här enorma stocken.

1 kommentar:

Martine sa...

Det var riktigt fint, fast jag är inte så förtjust i Isadoras nagellack - vi kommer helt enkelt inte överens :)