Chica Boom Boom – H&M

 
Det börjar närma sig halloween och jag matchar både pumpor och höstlöven med naglarna. Jag gillar H&M:s lack, man får en himla massa färg för bara två tjugor. Chica Boom Boom täcker bra med två strykningar, jag hade slängt på ett tredje lager om jag hade tid – bara för att fläska till det ordentligt – men jag skulle hem till Stian och Maria och dricka kaffe så det hade jag inte tid med. Och det är väl ungefär den nivån vi lägger den här bloggen på till en början tycker jag.

Jag har planer på att få till någon rolig svart/orange kombo med den här grunden, ska sätta igång och googla pronto. Några tips?

6 kommentarer:

Sarajessica sa...

Tjo!
Jag tror det skulle bli snyggt med en sån dära halvmånemanikyr, med en svart halvmåne nertill måhända?

Tove sa...

Ja, halvmåne!
Eller funky french?
Eller överkurs, svarta med pumpor? He he :)

Martine sa...

Det hade varit snyggt och passande att göra spindelväv :) Är riktigt förtjust i H&M nagellack - de är billiga, lätta att få tag på och har många fina färger

Anonym sa...

å hej nya nagellacksbloggen! fiiin! :)

Jeanette sa...

Eller ett svart krackeleringslack över, snyggt och halloweenaktigt. :-)

Jenny sa...

Argh, assnygg!