Majsan ♥ Depend

Förutom att Depend har mängder av prisvärda (25 kr) lack i små (5 ml) flaskor så har de även världens bästa uppfinning, en removerpenna. Okej, det finns säkert fler märken som har liknande, men jag använder den här och mina ord är lag.

Depends corrector pen är det perfekta vapnet för att motverka kladd utanför nageln. Eller, motverka och motverka, ta bort kladd helt enkelt. Man gojsar på som vanligt och sedan när allt torkat så tar man pennan som är utrustad med en removerindränkt filtspets och bara trollar rent på sidorna. Hur smidigt som helst. Och billig också, kostar runt en femtiolapp, finns där Depend säljs. Tio tummar upp!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Vad roligt med en nagellacksblogg!

Himla tur att jag köpte den där correction pennan häromdagen när du lovordar den så mycket. Man är ju smidig som en elefant när man målar "fel" hand. Lämplisch!

ebba sa...

Jag har köpt den (för några år sedan), och hade ett väldigt förargligt problem med den. Korken sitter nämligen åt så hårt att jag inte kan skruva loss den när jag har nymålade naglar (och alltså inte kan ta i med hela näven, som man annars skulle göra när en kork sitter åt hårt). Det är ganska värdelöst, för det är ju i princip bara när man har nymålade naglar som man vill använda den. Men jag kanske bara har världens svagaste fingrar.

nataber sa...

wohooo. måste ja ju följa också, såklart :)

Maddis sa...

Köpte ett Dependlack idag och tänkte på dig!